Bežná údržba a prevádzka
- nepretržitá prevádzka a údržba technologických zariadení, stavebných častí objektu a spoločných priestorov podľa projektovaných parametrov, platných prevádzkových predpisov a pokynov vlastníka,
- pravidelná kontrola a vyhodnocovanie stavu objektu,
- obsluha technického dispečingu objektu,
- kontrola riadneho chodu technologického zariadenia,
- realizácia plánovanej kontroly a údržbovej činnosti stavebnej časti objektu a plánované kontrolné a údržbové činnosti technologických zariadení,
- stavebné úpravy podľa požiadaviek klienta,
- drobná údržba zámočníckych a stolárskych konštrukcií,
- drobné maliarske a natieračské práce,
- drobné pomocné práce pri opravách a údržbe vybavenia spoločných priestorov objektu (lepenie kobercov, opravy dverných krídel, výmeny kaziet podhľadov a pod.),
- údržba koncových prvkov zdravotných inštalácií a osvetlenia,
- zásobovanie materiálom na údržbu,
- drobné opravy technologických zariadení výmenným spôsobom, napr. čerpadlá, elektromotory, časti potrubí a pod. v pracovnej dobe údržby,
- čistenie technologických zariadení,
- poskytovanie potrebných meracích prístrojov, náradia a spotrebného materiálu (mazadlá, mazacie tuky, olejové náplne, čistiace a konzervačné prostriedky, drobný spojovací materiál, brúsny materiál, opotrebiteľné diely, pílové kotúče, šmirgľové plátno, hmoždinky, farby, hadice, štetce…),
- zaistenie materiálu na údržbu vrátane ekologickej likvidácie odpadov,
- údržba a servis osvetlenia spoločných a vonkajších priestorov.
Revízna činnosť
- revízia elektrozariadení,
- revízia elektrických spotrebičov,
- revízia trafostaníc,
- revízia bleskozvodov,
- revízia požiarnych klapiek,
- revízia elektronickej požiarnej signalizácie,
- revízia elektronického zabezpečovacieho systému,
- kontrola nájomníkov, či uskutočňujú revíznu činnosť na svojich zariadeniach,
- revízia stabilného hasiaceho zariadenia,
- revízie CCTV.
TECHNICKÁ ADMINISTRATÍVA
Technická dokumentácia
- priebežné vedenie evidencie spojené so správou objektu, rozdelenou zvlášť na oblasť opráv a údržby, spotreby energií a služieb spojených s užívaním jednotlivých nájomných a spoločných priestorov,
- vedenie projektovej dokumentácie a dokladov prevzatých písomne od vlastníka objektu pri prevzatí objektu, vedenie a archivácia všetkých administratívnych dokladov súvisiacich so správou a prevádzkou objektu,
- spracovanie pasportov objektu a prenajatých priestorov,
- povinnosť spracovávať a poskytovať vlastníkom objektu pravidelne /štvrťročne/ správu o plnení zmluvy, zistených poruchách, návrhy opatrení
- spracovanie plánu údržby, opráv a investícií na nasledujúci rok,
- realizácia všetkých právnych úkonov a právnych rokovaní, ktoré sa týkajú riadnej správy pozemku a budov podľa platných zákonných ustanovení.
SLUŽBY RECEPCIE
- nepretržitá informačná služba pre nájomníkov a návštevníkov objektu, prípadné spájanie telefónnych hovorov, príjem pošty a pod.,
- dohľad a registrácia osôb vstupujúcich do objektu,
- povinnosti vyplývajúce z poriadku ohlasovne požiaru a ďalších smerníc požiarnej ochrany,
- kľúčové hospodárstvo,
- vedenie príslušnej dokumentácie,
- zabezpečovanie dozoru nad strážnou a informačnou službou.
STAROSTLIVOSŤ O ZELEŇ
- zavlažovanie, hnojenie, ochrana rastlín,
- výmena, regenerácia rastlín, dodatočná výsadba,
- kosenie trávnatých plôch,
- kyprenie pôdy, čistenie,
- kontrola technického zariadenia,
- opatrenie na ochranu pred zimou,
- ošetrovanie a prierez stromov,
- polievanie.
KOMPLEXNÉ UPRATOVACIE A ČISTIACE SLUŽBY
Spoločnosť Danube Facility Services, s.r.o., rozšírila v roku 2012 svoje služby aj o upratovacie a čistiace služby, ktoré ponúka svojim zákazníkom s dôrazom na ich kvalitu a flexibilitu dodania.Základom príjemného a produktívneho pracovného prostredia je jeho čistota. Preto svojim zákazníkom ponúkame komplexné portfólio upratovacích služieb s kvalitou, na ktorú sa môžu vždy spoľahnúť.
Komplexné upratovacie služby
- pravidelné upratovanie (denné, týždenné, mesačné),
- pravidelné upratovanie bytových a nebytových priestorov,
- pravidelné upratovanie administratívnych priestorov,
- kompletná údržba všetkých typov podláh,
- priemyselné a chemické čistenie,
- umývanie okien a presklených častí,
- umývanie plášťa budovy (Puraclean),
- tepovanie kobercov, kresiel a stoličiek.
Individuálny prístup pri špecifických upratovacích prácach:
- generálne upratovanie po maliaroch alebo stavebných prácach pred odovzdaním priestorov,
- na základe konzultácie a dôkladnej analýzy potrieb vám pripravíme presný rozvrh prác a kalkuláciu,
- manažér služieb, prípadne objektový vedúci sú vám neustále k dispozícii, aby ste s nimi mohli okamžite riešiť operatívne zmeny,
- zabezpečujeme nielen upratovanie, ale komplexný servis vrátane vybavenia upratovacou technikou a čistiacimi prostriedkami.
Upratovanie interiéru
- čistenie voľných plôch stolov, okenných parapetov,
- čistenie nábytku vhodnou politúrou podľa materiálu a potreby,
- čistenie škvŕn na dverách, rámoch, nábytku a výplniach dverí,
- čistenie a dezinfekcia sociálnych zariadení,
- vyčistenie a vyleštenie obkladov a zrkadiel,
- vyprázdnenie a vyčistenie odpadkových košov,
- vysávanie kobercov a umývanie podláh kvôli odstráneniu povrchových nečistôt a špiny,
- dodávka a distribúcia hygienických materiálov (toaletné mydlo – tekuté, penové, papierové uteráky, toaletný papier, osviežovače vzduchu a pod.).
Upratovanie podzemného parkingu
- strojové mokré odstránenie nečistôt na podlahe,
- prípadné odstránenie kaluží vody z áut (sneh, dážď).
Umývanie plášťa budovy – čistenie fasád
- umývanie okien (presklených plôch) z vnútornej strany,
- umývanie okien (presklených plôch) z vonkajšej strany špeciálnou technikou,
- umývanie plášťa budovy (nepresklených plôch) špeciálnou technikou (typ umývania podľa typu plášťa).
Upratovanie vonkajších plôch
- zametanie chodníkov, komunikácií (vrátane parkovacích miest),
- umývanie tlakovou vodou (z hadice či kropiacim autom) podľa potreby v období sucha,
- zimná údržba spevnených povrchov,
- zaistenie snehovej pohotovosti,
- posyp plôch (vrátane posypového materiálu),
- odhŕňanie snehu, odstraňovanie námrazy a cencúľov.
OPTIMALIZÁCIA A ENERGETICKÝ MANAŽMENT
- minimalizácia dôb výpadku,
- optimalizácia chodu technologických zariadení,
- dodržovanie smerníc na ochranu životného prostredia,
- analýza energetických údajov,
- optimalizácia spotreby energií a médií,
- dojednávanie dodávok elektrickej energie a SV, diagramov, režimu a pod.,
- uskutočňovanie hlavných a vedľajších odpočtov elektromerov, vodomerov a ďalších meračov spotreby energií,
- spracovanie mesačných výkazov a diagramov o spotrebe energií vrátane odovzdania spracovaných štatistických formulárov,
- energetické riadenie prevádzky objektu podľa vyhlásených energetických stupňov,
- spracovanie a odovzdanie predpísaných technických výkazov zúčastneným stranám,
- spracovanie podkladov na rozúčtovanie nákladov za odber energií,
- rokovanie s dodávateľmi energií v mene objednávateľa na základe plnej moci,
GARANČNÉ PORUCHY
- uplatňovanie a kontrola odstraňovania garančných porúch objektu,
- spracovanie listu garančnej poruchy (spracovanie sťažnosti či nálezu poruchy, overenie či ide o garančnú poruchu a pod.),
- vybavenie poruchy s generálnym dodávateľom (odovzdanie, dohoda o odstránení a termínoch, spätná informácia pre nájomcu a majiteľa, súčinnosť s GD pri odstránení a pod.),
- vedenie evidencie garančných porúch s uvedením všetkých dôležitých údajov (pravidelná aktualizácia a informovanie majiteľa),
- kontrola odstraňovania porúch a nedostatkov z preberania objektu, u ktorých bol dohodnutý dlhodobejší režim ich odstránenia či sledovania.
HAVARIJNÁ (POHOTOVOSTNÁ) SLUŽBA
- zabezpečenie nepretržitej pohotovostnej služby vrátane dní pracovného voľna a štátom uznávaných sviatkov,
- zásah havarijnej čaty garantovaný do 120 minút,
- prijímanie osobných alebo automatizovaných núdzových volaní,
- pohotovostný výjazd,
- prevedenie pohotovostného zásahu, odstránenie poruchy,
- dokumentácia hlásenia o poruchách, vypracovanie protokolu odstránenia poruchy.